CLIENTS I FACTURACIÓ

 

Tinc un contracte signat amb un altre transportista. Puc seguir fent servir el mateix proveïdor?

Si, no hi ha problema. Amb ECOPAQ tens tota la llibertat i cap obligació. Envia els paquets que vulguis.

Hi ha quantitat mínima d’enviaments a realitzar per ser client d’ECOPAQ?

No, pots fer servir els nostres serveis de paqueteria encara que només sigui per fer un enviament.

Oferiu tarifes corporatives per enviaments dins d’Espanya?

Si, a més els nostres preus són molt competitius per paqueteria peninsular. Les tarifes es fan de forma individual i a mida de cada client.

Contacta'ns i digue’ns que necessites i reduiràs els costos de transport del teu negoci.

Com em faig client d’ECOPAQ?

És molt fàcil. Només ens has d’escriure i t’enviarem la fitxa d’alta de client, juntament amb la autoritzacíió de domiciliacions Sepa que ens hauràs de tornar signada i segellada.

Un cop haguem rebut aquets documents ja podràs començar a enviar paquets.

Quan facturareu els enviaments que faci?

La facturació es tanca l’últim dia de cada mes i contindrà habitualment els enviaments realitzats durant tot el mes.

Si vols que fem una factura per quinzena ho podem fer, no hi ha problema. La factura te l’enviarem en un PDF al correu electrònic que ens diguis.

Puc sol.licitar una factura per un únic enviament en concret?

Si, es clar. Pots crear les factures pels enviaments que vulguis, per departaments, per tipus de client...

Quina forma de pagament accepteu?

Pel pagament de les teves factures els mètodes de pagament que acceptem són la domiciliació bancària, la transferència bancària o el confirming.

En cas de que vulguis utilitzar-ne alguna altra ho podem parlar.

Què faig si tinc una discrepància en la meva factura?

Ens agrada ser molt curosos amb la facturació. Repassem les factures una a una per reduïr els possibles errors que hi pugui haver.

ECOPAQ no fa facturació automàtica. És cert que ens estalviaria molta feina, però segurament comportaria errades que a tu et suposarien pèrdues de temps que cal evitar (abonaments, reclamacions…).

De totes maneres, si tens algun dubte, escriu-nos i ho mirem.