SEGUIMENT D’ENVIAMENTS

 

Puc seguir el meu enviament?

Si, totes les agències de transport importants tenen el seu propi localitzador d’enviaments perquè puguis saber en cada moment on es troba el teu paquet.

No obstant, sabem que el teu temps es molt valuós i fer el seguiment d’enviaments t’ocuparà una bona estona. Deixa-ho a les nostres mans i dedica la teva energia a tasques més importants.

Quins són els estats habituals d’un enviament?

Els estats més freqüents en els que pot incórrer un enviament són:

. En trànsit: L’enviament ha sortit de l’oficina d’orígen i encara no ha arribat a la de destí.

. En delegació/Enmagatzemat: L’enviament està estacionat a l’oficina de destí, a causa de diverses raons: ha arribat tard i no ha pogut enllaçar amb les rutes de repartiment, s’està a l’espera de que el destinatari el passi a recollir, té una incidència que encara no s’ha pogut resoldre….

. En repartiment: L’enviament ja el porta el conductor per passar a entregar-lo durant el dia.

. En incidència:  L’enviament no s’ha pogut entregar per algun motiu i la gestionarem per intentar treure’l novament en repartiment. En cas de que no poguéssim t’informariem perquè ens ajudis a trobar una solució..

. Entregat.

Què és una incidència?

Una incidència és una circunstància que impedeix que un enviament s’entregui.

Hi ha incidències que es produeixen durant el trànsit o el transport dels paquets. Poden ser per diversos motius, per exemple: averia dels vehicles, accidents, carreteres tallades o errors en la canalització dels paquets.

També hi ha d’altres tipus d’incidències que es produeixen durant el repartiment o l’entrega, i en aquest cas són imputables al remitent o al destinatari. Les més habituals són: destinatari absent, falta de telèfon de contacte, falta de documentació per passar aduanes, destinatari sense efectiu, adreça incorrecta o incompleta, mercaderia mal embalada o embalatge insuficient…

Creiem important remarcar que aquest tipus d’incidències són evitables i que si les reduïm suposarà que estarem millorant el servei d’entrega, el que afavorirà a la teva empresa, a la teva marca i a la teva reputació.